dijous, 25 d’octubre del 2012

El Meu Primer Festival


Resulta que ja porten 4 edicions, 5 amb la d'enguany, però jo no coneixia l'existència d'El Meu Primer Festival. Vosaltres potser sí, però per als que s'acabin de llevar com jo mateixa, us diré que és un festival de cinema infantil amb un programa ben divers: per als més menuts, cinema nostàlgic, curts... i la meva preferida, contes portats a la gran pantalla on podrem veure El Grúfal!

El MPF està impulsat i coordinat per l'Associació Cultural MODIband, entitat organitzadora dels cicles de cinema a la fresca Sala Montjuïc, i compta amb el suport de l'Institut Català d'Indústries Culturals de la Generalitat de Catalunya i de l'Institut de Cultura de Barcelona. Aquest projecte està inspirat i agermanat amb "Mon Premier Festival", iniciativa de la "Mission Cinéma" de l'Ajuntament de París que es duu a terme amb gran èxit des de fa tres anys a la capital francesa.

Del 17 al 25 de novembre als cinemes Girona, Verdi, Verdi Park, a la Filmoteca de Catalunya i al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).