dimecres, 30 de juny del 2010

El libro de los niños, d' A.S. Byatt

Sense ser una obra de literatura infantil i juvenil, m'interessa la lectura de l'última novel·la d'A.S. Byatt (una escriptora que a mi m'agrada molt), El libro de los niños perquè la protagonista de la història és una escriptora de literatura infantil.
El dissabte passat a La Vanguardia publicaven una ressenya i una entrevista amb l'autora molt interessants on s'hi poden llegir perles com aquesta:

"Muchos escritores infantiles maltrataron a sus hijos"

Si us interessa el costat fosc dels escriptors de literatura infantil us recomano també aquest article sobre l'Enid Blyton. Qui ho havia de dir...


2 comentaris:

Un chat botté ha dit...

Hòstia iris, l'article de la enyd blyton és boníssim!!!

sfer ha dit...

Jo també tinc "El libro de los niños" entre les meves lectures pendents...