dissabte, 28 de juny del 2008

Nou web del ClijCAT

Felicitem al Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil per l'aposta que han realitzat desenvolupant un nou lloc web amb més usabilitat i que resulta molt més atractiu estèticament. Decantant-se per les tendències del web social, inclouen una secció de notícies, amb una forma de bloc, que és molt útil per a tots aquells que estem pendents de novetats sobre exposicions, premis literaris, nous llibres al mercat... i sense desmerèixer les seves tradicionals animacions i altres productes del ClijCAT com són el Diccionari d'Autors i Autores de Literatura Infantil i Juvenil en català o la revista Faristol, entre d'altres.

2 comentaris:

sfer ha dit...

Sí... Felicitats! L'altra dia vaig intentar entrar a la web i em deia que estaven de reformes. Ara ja me n'havia oblidat fins que he vist aquesta entrada i hi he tornat a entrar.

Si s'accepten suggeriments, els diria que un bon RSS per poder rebre les noves notícies o actualitzacions de la web estaria d'allò més bé.

(És que cada cop fa més mandra haver de visitar webs per saber si hi ha alguna cosa nova o no! Internet m'ha tornat una mandrosa!!)

Irisibula ha dit...

Estic completament d'acord amb tu! Si us plau un RSS per tothom que m'he tornat addicta al Google Reader!