dimecres, 28 de novembre del 2007

La sala infantil a la biblioteca de Gavà

En Jaume ens va saber que a la Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà, on treballa, van encarregar a la pintora Marina Maass la decoració de les parets de la sala infantil. En Jaume ens comenta que la Marina és una pintora amb una sensibilitat molt especial. I amb les fotos que ens envia el nostre corresponsal a Gavà es pot comprovar perfectament.
Us enganxo part de l’e-mail d’en Jaume: Ara ja hem penjat el mural (fet amb tres plafons, perquè ocupa molt). L’intenció es anar pintant cada any una paret (i fer vinils pels vidres) fins que acabem tenint tota la sala decorada i acabar tenint la sensació de treballar dins un conte on segurament pot passar de tot. La veritat es que ja he enganxat dos nens xerrant amb els gats, i una nena intercanviant opinions molt acaloradament amb un altre personatge de la paret. No dubto que els hagin contestat, però jo ho provo cada nit abans de marxar a casa, i de moment encara no he rebut resposta. A pesar de tot no perdo l’esperança i se que algun dia em contestaran, doncs no potser que m’hagi fet tant gran…jo vull ser com ells, res no m’ho impedirà!

FOTOS